Moto Integrator Q Service

Telefon: 605 929 795E-mail: autoshop1@poczta.onet.pl

CHIP TUNING/ WYŁANCZANIE FILTRÓW FAP/DPF

Chiptuning to zwiększenie mocy i momentu obrotowego jak również obniżanie spalania paliwa oraz poprawa sprawności silnika. Gwarantujemy sprawdzone rozwiązania chip tuningowe. Robimy to rozsądnie, nie narażając silnika na nadmierny wysiłek. Przy tworzeniu oprogramowania /mapy/ współpracujemy z najlepszymi firmami w Polsce. Wykonanie Chiptuningu powoduje optymalizuję parametrów auta, skutkiem tego jest zwiększenie elastyczności i efektywności w zakresie obrotów powyżej 2500 obr./min. W rezultacie możemy otrzymać:

  • bezpieczny przyrost mocy, w zależności od silnika. W silnikach wolnossących (bez turbo sprężarki) bezpieczny przyrost mocy wynosi około 10%, natomiast w silnikach benzynowych z turbo sprężarką i silnikach diesla z turbo sprężarką bezpieczny przyrost mocy wynosiokoło 30%
  • zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika dzięki czemu uzyskamy wzrost dynamiki pojazdu

Tabela przyrostów mocy


Silnik Nominalna moc (kW/hp) Moment obrot. (Nm/rpm) Tunning (kW/hp/Nm)

Poza tym mając do dostęp do szczegółów sterowania silnikiem jesteśmy w stanie:

  • zmienić charakterystykę mocy/momentu w dowolnym zakresie obrotowym
  • zwiększyć zakres uzyskiwanych prędkości obrotowych
  • zredukować zużycie paliwa
  • dostroić elektronikę do wykonanych wcześniej modyfikacji mechanicznych
  • dopasować parametry pracy do innych źródeł zasilania (LPG, BioDiesel)

Głównym celem wykonania Chiptuningu jest jednak przystosowanie samochodu do indywidualnych wymagań użytkownika (nawet najbardziej nietypowych).

serwis staszow chip tunning 1 serwis staszow chip tunning 2 serwis staszow chip tunning 3 serwis staszow chip tunning 4 serwis staszow chip tunning 5 serwis staszow chip tunning 6

Wyłączanie filtrów FAP / DPF

Zapala Ci się kontrolka awarii silnika i ustawiczne problemy z mocą w aucie z zatkanym lub zużytym filtrem cząstek stałych?

Oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych FAP / DPF.

Filtr cząstek stałych to element ukłau wydechowego, który ma pochłaniać sadzę wydzielaną podczas spalania oleju napędowego. Mimo niezaprzeczalnych zalet, jest to jeden z najbardziej awaryjnych elementów współczesnych silników diesla, a fizyczne usunięcie filtra z układu wydechowego, to obecnie najskuteczniejsza metoda trwałego wyeliminowania problemu.

Oferujemy kompleksową usługę usunięcia uszkodzonego filtra z układu, oraz modyfikacji oprogramowania sterownika silnika.